ISSN 2312-2781

        

ОСОБЛИВА ДИТИНА : НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЖУРНАЛ

Особлива дитина: навчання і виховання 

 

Періодичність: 4 рази на рік (березень, червень, вересень, грудень).

 

Рік заснування: 1995 р.

 

Видається з 1996 р.

 

З 1996 р. по 2012 р. видавався під назвою «Дефектологія» (Defektolohiia); у 2013 р. – «Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання» (Defektolohiia. Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia); з 2014 р. видається під назвою «Особлива дитина: навчання і виховання» (‘Exceptional child: teaching and upbringing’)

ISSN 2312-2781

Друкується за рішенням Вченої Ради Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

 

Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 20491-10291 ПР від 31.12.2013 р.

 

Фахове видання: Постанови ВАК України №2-05/7 (корекційна педагогіка) та №1 - 5/8 (психологія)


   

ТІМ ЛОРМАН                      

доктор філософії, професор факультету освіти, декан факультету досліджень і розвитку Університету Конкордії Едмонтон, Канада.

 

 

 

 

Доктор Лорман є деканом факультету досліджень і розвитку Університету Конкордії та професором факультету освіти. Свого часу він викладав у різних класах в Австралії та Канаді, працював на педагогічному факультеті в університеті Монаш в Мельбурні.

Наукові інтереси Тіма Лормана охоплюють інклюзивну освіту та педагогіку. Результати його дослідницької діяльності  були представлені на конференціях в Австралії, Гонконзі, США, Великобританії, Ірландії, Італії, Франції, Канаді, Іспанії та Україні. У 2010 році Доктора  Лормана, як провідного наукового дослідника, було запрошено в Університет Болоньї в Італію, а в 2013 році - професором Королівського університету в Белфаст, Північна Ірландія.

Тім Лорман отримав кілька важливих канадських дослідницьких грантів. Нещодавно під його керівництвом завершено великий міжінституційний та міжнаціональний CIDA проект, спрямований на реформування системи освіти в Україні з метою забезпечення підтримки інклюзивної освіти. Нині науковий інтерес Доктора Лормана спрямовано на міжнародну роботу зі шкільними системами в тихоокеанських острівних країнах.

Тім Лорман є засновником і головним редактором International Journal of Whole Schooling, редактором Exceptionality Education Canada.

 

Публікації

 

Selected books

Forlin, C., & Loreman, T. (eds.). (2014). Measuring inclusive education: Bingley, UK: Emerald.

Loreman, T. (2011). Love as pedagogy. Rotterdam, Netherlands: Sense Publishing.

Loreman, T., Deppeler, J.M., & Harvey, D.H.P. (2010). Inclusive education: Supporting diversity in the classroom (2nd Ed.). Sydney: Allen & Unwin. *Winner of the Exceptionality Education International ‘Book of the Year Award 2011’

Loreman, T. (2009). Respecting childhood. London: Continuum.

Selected book chapters

Loreman, T. (2014). Teacher education, professional development, and student diversity. In J. Andrews & J. Lupart (Eds.), Understanding and addressing diversity in Canadian schools. Toronto, Canada: Nelson. pp. 187-215.

Loreman, T. (2013). Canadian pre-service teachers and exclusion: Views and origins. In P. Jones (Ed.). Infusing insider perspectives into inclusive teacher learning: Potentials and challenges. Abbingdon, UK: Routledge.

Loreman, T. (2010). A content-infused approach to pre-service teacher preparation for inclusive education. In C. Forlin (Ed.). Teacher education fo inclusion: Changing paradigms and innovative approaches. Abbingdon, UK: Routledge.

Loreman, T. (2008). Inclusive education as a catalyst for educational reform in the Asia-Pacific region. In C. Forlin & J. Lian (Eds.), Reform, inclusion and teacher education: Towards a new era of special education in the Asia-Pacific region. Abingdon, UK: Routledge.

Selected peer-reviewed articles

Forlin, C., Loreman, T., & Sharma, U. (2014). A system-wide professional learningapproach about inclusion for teachers in Hong Kong. Asia-Pacific Journal of Teacher Education, 42(3), 247-260.

Loreman, T. (2013). Measuring inclusive education outcomes in Alberta, Canada.International Journal of Inclusive Education. DOI:10.1080/13603116.2013.788223. Published online. Print publication to follow.

Loreman, T., Sharma, U., & Forlin, C. (2013). Do pre-service teachers feel ready to teach in inclusive classrooms? A four-country study of teaching self-efficacy. Australian Journal of Teacher Education, 38(1), 27-44. Available at: http://ro.ecu.edu.au/ajte/vol38/iss1/3

McGhie-Richmond, D., Irvine, A., Loreman, T., Cizman, J., & Lupart, J. (2013). Teacher perspectives on inclusive education in rural Alberta, Canada. Canadian Journal of Education. 36(1). 195-239.

Sharma,U., Loreman, T., & Forlin, C. (2012). Measuring teacher efficacy to implement inclusive practices: An international validation. Journal of Research in Special Educational Needs12(1), 12-21.

Forlin, C., Earle, C., Loreman, T., & Sharma, U. (2011). The Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Revised (SACIE-R) scale for measuring teachers’ perceptions about inclusion. Exceptionality Education International, 21(3), 50-65.

Irvine, A., Lupart, J., Loreman, T., & McGhie-Richmond, D. (2010). Educational leadership to create authentic inclusive schools: The experiences of principals in a rural school district. Exceptionality Education International, 20(2), 70-88.

Loreman, T. (2010). Essential inclusive education-related outcomes for Alberta pre-service teachers. Alberta Journal of Educational Research56(2) 124-142.

Forlin, C., Loreman, T., Sharma, U., & Earle, C. (2009). Demographic differences in changing pre-service teachers’ attitudes, sentiments and concernsabout inclusive education. International Journal of Inclusive Education, 13(2), 195-209.

Loreman, T., McGhie-Richmond, D, Barber, J. & Lupart, J.L. (2009). Parent perspectives on inclusive education in rural Alberta, Canada.ExceptionalityEducation International, 19(2), 21-36.

Loreman, T., McGhie-Richmond, D, Barber, J. & Lupart, J.L. (2008). Student perspectives on inclusive education: A survey of Grade 3-6 children in rural Alberta, Canada. International Journal of Whole Schooling, 5(1), 1-15.

Sharma, U., Forlin, C., & Loreman, T. (2008). Impact of training on pre-service teachers’ attitudes and concerns about inclusive education and sentiments about persons with disabilities. Disability & Society, 23(7), 773-785.

Sharma, U., Loreman, T., & Forlin, C., (2007). What concerns pre-service teachers about inclusive education: An international viewpoint. KEDI Journal of Educational Policy, 4(2), 95-114.

Loreman, T. (2007). How we view young children with diverse abilities: What Canada can learn from Reggio Emilia. Exceptionality Education Canada, 17(1), 5-26.

Loreman, T. (2007). Seven pillars of support for inclusive education: Moving from “Why?” to “How?” International Journal of Whole Schooling, 3(2), 22-38.

Loreman, T., Forlin, C., & Sharma, U. (2007). An international comparison of pre-service teacher attitudes towards inclusive education. Disability Studies Quarterly, 27(4).

Deppeler, J., Loreman, T., & Sharma, U. (2005). Reconceptualising specialist support services in inclusive classrooms, Australasian Journal of Special Education, 29(2), 117-127.

Selected non peer-reviewed articles

Loreman, T. (2012, May 28). Book review. [Review of the book The irregular school: Exclusion, schooling, and inclusive education by R. Slee].Canadian Journal of Education.

Loreman, T. (2009). Straight talk about inclusive education. CASS Connections, Spring.

 

 

 

 

Новий номер

Архів

2014

2013  2012
2011  2010
2009  2008
2007  2006
2005  2004
2003  2002
2001  2000

 

 

ІНДЕКСУЄТЬСЯ

EBSCO Education Source

Index Copernicus (ICV 2013:2.52)

MIAR (ICDS 2015: 4.279)

ResearchBib

WorldCat

Citefactor

Google scholar

"Україніка наукова" (Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського)

Український реферативний журнал "Джерело" (ІПРІ НАН України)